26.07.16

Karbid

   Tundub, et kõige lemmikumateks asjadeks, mis ma hetkel üles "tuuninud" olen, on karbid. Ilmselt on see alguseks üsnagi lihtne ja ei võta ka väga palju aega. Kõik oleneb muidugi sellest, kui palju ise aega selle tegemisele panustada.
   Üsna kaua tegin ma sellise karbi, kuhu sisse panin kõik kreemid, kammid, lõksud, lõhnad. Ühesõnaga, kõik selline pudi-padi, mis muidu igal pool laiali on. Kahjuks jäi see aga kõige jaoks natuke liiga väikeseks, kuid abi on siiski.

Kasutasin: karpi(tellitud lõhnaõli tuli sellega), vanu mängukaarte, 3 tühja wc-paberi rulli, kleepepaberit, värvilisi teipe, PVA-liimi, kääre, kartong paberit.
Ajakulu: ei teinud seda korraga, kuid umbes 1-2h 





      Ühe pisikese karbi tegin veel. Emal oli töökaaslasele kingituseks vaja miskit, nii ma siis otsisin, kuidas ja millist teha ja tegin ühe pisikese. Kuna mul hetkel endal väga ideid pole, siis enamuses aitab PinterestKarbi õpetus siin.

Kasutasin: Värvilist kartong paberit, värvilist kleeplinti, kuumaliimi püstolit, kääre, pärleid.
Ajakulu: 30minutit (Esialgu tegin mitu karpi, lootsin, et saan sama värvi kaane peale teha, kuid see ei tulnud välja. Pidin teist värvi kasutama. Lõppkokkuvõttes meeldis mulle kahe värviga isegi rohkem.




  M.E



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar